ام النـــــــــــــــــــــــــــــــــور
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسيهأحدث الصورالتسجيلدخول

معجزه للانبا كاراس

كاتب الموضوعرسالة
dona
المدير العام
المدير العام
dona

المساهمات : 619

معجزه للانبا كاراس Empty
مُساهمةموضوع: معجزه للانبا كاراس   معجزه للانبا كاراس Emanoeel-88213b36622009-12-30, 23:01

انا طالب فى كلية الهندسة الفرقة الاعدادية و قبل امتحان الميكانيكا أدلعت و مزكرتش و لا فتحت كتاب و اتصلت بيا أختى و قلتلى فى قديس أسمو الانبا كاراس اتشفع بى و نا أول مرة أسمع الاسم روحت على الكمبيوتر و نزلت الفلم بتاعوا و قلت هتفرج علية بعد ما أرجع من الامتحان و بردوا مزكرتش و قاعت ادلع المهم
يوم الامتحان :
الامتحان بيبدء 10 يخلص 2 أول ما استلمت الورقة بصيت فى الاسئلة و لا سؤال عارف احلو لحد ما وصلت المرحلة ونا فى الامتحان أنى مش بقرء المسءلة و أشوف عيزة أية لا كنت وصلت لدرجة أنى مش بقرء المسأل من كتر الكسل مشيت من الامتحان ونا حالل أقل من 20%
و غلط مكنتش حالل حاجة صح و كل ألى كتبتوا فى كراسة الاجابة 4 صفح مع العلم أن الامتحان 12 مسألة حليت 2 غالبا استاتيكا و وحدة ديناميكا و كان عليهم أقل الدرجات و كنت حللهم غلط انا خرجت من اللجنة 12 و زمايلى بيبصولى على أساس أنى مقفل طبعا انا مش حالل اساسا
كنت أول واحد يخرج من الكلية كلها روحت البيت و اتفرجت على فلم الانبا كاراس و أتشفعت بية
كنت بصلى و اقول خلينى أشيل الميكانيكا بس ما تشيلنيش حاجة تانية لانى كنت واثق تمام الثقة أنى شيلها
لان الدكترة مش هيدوا درجات من الهوة لأنى انا حتى مؤلفتش فى المسأل سيبهلهم فاضية
حتى مكتبتش رقم السؤال لانى بتجهلة
و النتيجة طلعت و جبت جيد جدا فى الميكانيكا
انا مستهلش ده كلة لأنى مزكرتش ولا حتى جربت فى الامتحان اشغل مخى انا كنت بيعها
بس انا قبل النتيجة بكام يوم روحت الكنيسة و حطط فلوس فى العطا وكانوا قليلين جدا فكه كدا كنو معايا
و قلت بأسم الانبا كاراس فى سرى
القديس ده عظيم أوى ونا أتعلمت كتييييييييييييييير أوى ان مهما تكون فى الخطية و مهما تكون وحش ربنا بيوقف جنبك المهم انك تتعلم
شفاعت القديس العظيم تكون معنا
أمين
https://om-alnor.own0.com

معجزه للانبا كاراس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» معجزه للانبا كاراس
» معجزه للانبا كاراس
» صور الانبا كاراس
» تمجيد الانبا كاراس
» معجزه لام النور